
Mit hjerte kan ikke bære at så mange børn har mistet alt de har lært - måske endda familiemedlemmer. Lad os stå sammen og gør den lille forskel for børnene midt i al kaos.
Red Barnet arbejder både i Danmark og ude i verden for at give børn og unge et bedre liv. Vi redder, beskytter og styrker børn, og vi kæmper for, at verden respekterer og beskytter alle børns rettigheder. Derfor er vi stolte af at sige, at vi altid er på børnenes side.
Læs mere
Tak for at hjælpe til indsamling Lise
❤️
Må de nå hurtigt frem og gøre en forskel
Godt Lise!
❤️
❤️
Super godt initiativ!❤️
❤️
Mange bække små 3
❤️
Pyha, der fik du osse lige givet mig tårer i øjnene!
Godt initiativ!
Fordi lidt også kan gøre en forskel ❤️
Godt initiativ
❤️